You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים ב'-  בני יהודה מתרחקת משמעותית מהקו האדום
בא בגדול ל"מאני טיים". אורי כרשיש (צילום: ניר שבתאי)

נערים ב'- בני יהודה מתרחקת משמעותית מהקו האדום

ליגת העל - מחזור 26: הכתומים מת"א זכו בניצחון ביתי חשוב 0:2 על בית"ר טוברוק נתניה, שמוצאת את עצמה מסובכת במאבק כנגד סיום עונה במקום האחרון

 

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

קבוצת נערים ב' של בני יהודה ת"א עשתה היום צעד גדול להבטחת ההישארות בליגת העל. הכתומים מת"א אירחו את בית"ר טוברוק נתניה למפגש תחתית חשוב, אליו התייצבה בני יהודה כשהיא מקדימה ב-4 נקודות ומשחק עודף את הפועל פ"ת - שמדורגת במקום האחרון (קרית שמונה מוחרגת מהגעה למשחק המבחן על הישארות בליגה), בעוד שטוברוק הקדימה בשתי נקודות ומשחק עודף את הפועל פ"ת. על הקווים נפגשו שני מאמנים, שעבר היו שחקני התקפה מצליחים בליגות הבוגרים הבכירות: סהר מזרחי (בני יהודה) ונתי עזריה (טוברוק) - שמשמש גם כעוזר מאמן קבוצת הבוגרים של הפועל פ"ת מליגת העל.

בני יהודה ידעה שניצחון יוביל אותה משמעותית לעבר השגת המטרה והייתה נחושה מהרגע הראשון. אורי כרשיש, מלך שעריה, ששבת מהבקעה במחזורים האחרונים, היה במיטבו עם צמד שערים במחצית הראשונה - האחד בדקה ה-6 והשני בדקה ה-36 והעניק לקבוצתו יתרון 0:2. בני יהודה המשיכה להיות דומיננטית גם במחצית השניה, אך לא הצליחה לכבוש שערים נוספים, מנגד הצליחה לשמור על רשת נקיה ובסיום חגגה ניצחון 0:2 - שפותח בינה לבין טוברוק פער של 5 נקודות, כשנותרו 12 נקודות בקופה. בני יהודה מקדימה את הפועל פ"ת נכון לעכשיו ב-7 נקודות ושני משחקים עודפים.

במחזור הבא מצפה לבני יהודה ת"א משחק חוץ מול מחזיקת הגביע המכהנת, הפועל באר שבע, שמדורגת במרכז הטבלה. לבית"ר טוברוק נתניה מצפה משחק מול עירוני קרית שמונה, שאותה מאמן אילן עזריה, אחיו של נתי - מאמנה של טוברוק.

תגיד, לא הגיע הזמן לקחת את הרמה שלך קדימה ע"י התנהלות תזונה נכונה? תסתכל בסרטון הבא, הוא יעזור לך להבין כמה תזונה נכונה יכולה לקחת אותך כמה צעדים קדימה. 


לזכרם של האדומים, שכבר לא איתנו

לזכרם של האדומים, שכבר לא איתנו

חדש באתר

חלל צה"ל ונפגע פעולות איבה זוכים להנצחה מכובדת במחלקת הנוער של הפועל ת"א. אור ברנטל, שמלווה מקרוב את המחלקה, חולק כבוד ...